Komisja Eventowa
Strona główna / Komisja Eventowa
Celem komisji eventowej jest organizowanie, przygotowywanie oraz koordynowanie projektów i akcji organizowanych przez Uczelnianą Radę Samorządu Studenckiego Collegium Humanum.
Głównym zadaniem jest aktywizacja studentów poprzez działalność, podejmowane inicjatywy i przedsięwzięcia. Ogromną rolę odgrywa realizacja pasji, samorozwój. Nadrzędnym celem analitycznej działalności Samorządu jest stała pomoc i dbanie o dobro wszystkich studentów naszej uczelni.
Do zadań komisji zalicza się także
- dbałość o jakość kształcenia, poprzez tworzenie zespołów zadaniowych,
- działalność projektowa, czyli organizowanie akcji charytatywnych, wieczorów filmowych, akcji krwiodawstwa, imprez integracyjnych, a także wsparcie przy organizacji eventów ogólnouniwersyteckich,
- promowanie wydziału na targach, dniach otwartych, jak również w social mediach, w których jesteśmy bardzo aktywni,
- ulepszanie jakości funkcjonowania w budynku wydziału, poprzez inicjatywy typu „Różowe skrzyneczki”,
Skład Komisji:
- Adrianna Kłuskiewicz – Przewodnicząca Komisji Eventowej
- Magdalena Gomółka – Wiceprzewodnicząca Komisji Eventowej
- Sonia Mikłasz – członkini Komisji Eventowej
- Brian Rafałko – członek Komisji Eventowej
- Mateusz Szomko – Koordynator z ramienia Zarządu Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Collegium Humanum w Rzeszowie
Kontakt: pomoc@humanum.pl