Bartosz Ciemięga student Zarządzania współtwórcą badania „Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn. Badanie jakościowe”.

Nasz student – Bartosz Ciemięga współpracował z dr Bartłomiejem Machnikiem przy tworzeniu raportu dotyczącego komunikacji na Linkedin.

dr Bartłomiej Machnik – doradca wizerunkowy kadry C-Level w obszarze bossbrandingu, wykładowca akademicki w Collegium Humanum, badacz i pedagog przeprowadził badanie „Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn. Badanie jakościowe”.

Badanie „Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn. Badanie jakościowe” wynika, że główną wartością LinkedIna jest networking, zwiększanie swojej rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku biznesowego. Czyli trzy najczęściej wybierane przez uczestników badania wartości zauważalne w ramach serwisu.

Z badania można wywnioskować, że kadra C-Level wykorzystuje serwis do budowania relacji biznesowej oraz przede wszystkim budowania swojej marki osobistej. Wśród kadry zarządzającej coraz mocniej przedziera się stwierdzenie, że ludzie ufają ludziom, a nie bezosobowym markom. Marka osobista i przeświadczenie, że jej wartość buduje się latami, staje się ważnym argumentem za tym, aby LinkedIn wykorzystywać świadomie i profesjonalnie.

W badaniu na podstawie, którego opracowano raport, wzięło udział 116 przedstawicieli kadry C-Level w okresie 12.2021- 02.2022 r. Autorem badania jest dr Bartłomiej Machnik przy współpracy Bartosza Ciemięgi.

LinkedIn to jeden z najważniejszych na rynku serwisów biznesowych. Obecnie posiada 810 mln użytkowników w 200 państwach (w Polsce pod koniec 2021 roku – 4,7 mln). Zarejestrowanym na nim jest 57 mln kont firmowych. Według badań ponad 40% kandydatów do pracy śledzi i ocenia CEO danej firmy na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.